یادداشت شماره ی (10) دوپونت
 
دوپونت و دوپونط : کارآگاهان سلامت
 
دو شنبه 20 / 7 / 1392برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : دوپونت

یکی از معلم های عزیزم گفتند که معلمی داشتند که خودشان می گفتند تا به حال سرما نخورده اند!

ایشان گفتند که دلیلش این است که از همان بچگی، مادرشان آن ها را عادت داده بودند که هر شب محلول آب نمک ( همان سرم آماده ای که این روزها در داروخانه ها به فروش می رسد) را استنشاق کنند. این کار باعث مصونیت شان در برابر بیماری شده بود.

نمی دانم این کار واقعاً چه قدر تأثیر دارد ولی عادت پسندیده ای به نظر می آید.

بد نیست ما هم سعی کنیم این کار را به برنامه مان اضافه کنیم...چه می گویید؟ لبخند



نظرات شما عزیزان:

نغمه
ساعت23:54---21 مهر 1392
اره گلم تاثیر داره حتی دکتر به من توصیه کرد...
پاسخ: نغمه جون من گفتم نمی دونم چه قدر تاثیر داره . دکتر به شما توصیه کرد طی دوران بیماری این کار رو بکنید یا همیشه؟  بحث سر این هست که این  کار چقدر مقاومت بدن رو بالا می بره، خیلی دوست دارم بدونم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 603
بازدید کل : 85358
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1